Podaci koje ostavljate na ovim Internet stranicama nužni su za ispravno funkcioniranje online narudžbe. Svi ti podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Plamen d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Vaši osobni podaci neće biti dijeljeni, prodani ili odavani trećim osobama u bilo kojem obliku, za bilo koju svrhu, bilo kada. Također nećemo objavljivati vašu povijest kupnje trećim osobama za bilo koju svrhu, bilo kada. Podaci o artiklima koje ste naručili neće biti dijeljeni s ostalim poslovnim subjektima ili klijentima, online ili offline.
Reklamacije na naručene artikle priznajemo samo ako je artikl neispravan ili oštećen. Reklamacije priznajemo ako su upućene u roku 48 sati od primitka paketa, slanjem pismene reklamacije na e-mail webshop@plamen.hr. Utvrdimo li da je artikl oštećen, neispravan ili je dostavljen pogrešan artikl kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.
Nakon zaprimanja e-maila djelatnik zadužen za reklamacije, kontaktirati će kupca u svrhu rješavanja reklamacije ili povrata pogrešno isporučenog proizvoda. Ukoliko se proizvod vraća zbog reklamacije ili pogrešne isporuke, kupac ne snosi trošak povrata i zamjene artikla.
Ovaj sporazum o uvjetima i pravilima korištenja ove online trgovine određuje međusobne odnose između vas kao kupca i tvrtke Plamen d.o.o. kao prodavatelja. Kupci mogu biti fizičke osobe s područja Republike Hrvatske. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na zaštitu privatnosti podataka kupaca te očuvanja tajnosti njihova identiteta. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na isporuku sukladno traženjima kupaca prema ovom shop sistemu i podacima koje kupac navodi u elektronskom obrascu. U slučaju nemogućnosti isporuke traženih artikala tvrtka Plamen d.o.o. obvezna je vratiti sva uplaćena sredstva uplatitelju (kupcu) koja je isti položio na račun tvrtke u svrhu kupnje spornih artikala. ZABRANJUJEMO bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka, te napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u našoj online trgovini.
Prodavatelj je Plamen d.o.o. društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge - Požega
Tvrtka | Plamen d.o.o. |
Sjedište | Njemačka ulica 36 34000 Požega |
upisana u Trgovačkom sudu u Slavonskom Brodu | |
MBS | 050000177 |
OIB | 02367452074 |
Temeljni kapital | 13.950.000,00 € uplaćen u cijelosti |
Predsjednik uprave Članovi uprave |
Milan Matijević Filip Matijević Ivan Matijević |
IBAN | |
Erste & Steiermärkische Bank d.d., Rijeka HR2524020061100074541 |
|
Hrvatska poštanska banka d.d., Zagreb HR2123900011100312591 |
|
Privredna banka d.d., Zagreb HR1123400091110196362 |
|
Nova hrvatska banka d.d, Zagreb HR9225030071100045387 |
|
Podravska banka d.d., Koprivnica HR6423860021120010976 |
Po primitku Vaše narudžbe e-mailom ili telefonski Vas obavještavamo o njezinom zaprimanju. Nakon što dobijemo potvrdu o uplati sredstava, robu predajemo dostavnoj službi koja istu isporučuje na adresu koju ste naveli u narudžbi. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju robe ne pošaljete pismenu primjedbu na isporučenu robu, smatra se da je roba propisno isporučena.
Plamen d.o.o. obvezuje se u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3. glave 1. i posebno glave 7. vezano za Ugovor na daljinu.
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda ili isporuke zamjenskih proizvoda kupcu će se ponuditi proizvod jednakih/sličnih karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Plamen d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku 3 (tri) dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.
PLAMEN d.o.o. jamči da će u roku od 24 mjeseca od dana prodaje krajnjem kupcu:
Plamen d.o.o. internet prodavaonica, usluge dostave obavlja na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke.
Cijena dostave biti će istaknuta na ponudi uz cijenu proizvoda.
Dostava naručene robe odnosno paketa vrši se do ulaza u stambeni objekat željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta odnosno dostave. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju robe, odnosno izvršenoj dostavi.
Prilikom preuzimanja Kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju vidljivih oštećenja ambalaže, odnosno proizvoda, odmah pisanim putem predati dostavljaču reklamaciju.
Dostava se vrši "od vrata do ulaza u zgradu" za fizičke osobe tj. do mjesta do kojeg se može krajnje pristupiti prijevoznim manipulativnim sredstvom.
Dostava naručenih proizvoda obavlja se u roku od 48-72h od trenutka primitka uplate na žiro-račun prodavatelja. Vikendi, blagdani i ne radni dani ne uračunavaju se u rok isporuke. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod na adresu kupca u utvrđenom roku (zbog nedostatka robe na stanju i sl.) o tome obavještava kupca u najkraćem mogućem roku i dogovara s kupcem termin isporuke.
Dostavna služba izvršit će dostavu u roku od 48 sati od preuzimanja robe u skladištu, osim u slučaju vikenda ili praznika, kada se dostava pomiče na sljedeći radni dan. Duže vrijeme dostave vrijedi za otoke gdje se dostava vrši prema rasporedu dostavne službe. Detalje za vrijeme dostave na otoke možete vidjeti na službenim stranicama dostavljača: www.overseas.hr
Od 23.09.2014. dostava se vrši o trošku pošiljatelja te je za kupca potpuno besplatna.
Plamen d.o.o. obavezuje se slati nove, neoštećene i tvornički upakirane proizvode. Svi proizvodi biti će upakirani u dodatnu transportnu kutiju kako se prilikom transporta i manipulacije ne bi mogli oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili ako je kutija otvorena i nije zatvorena s originalnom trakom.
Ukoliko ste u obrascu narudžbe ostavili svoju e-mail adresu na nju se prilikom završavanja narudžbe šalje predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Ukoliko niste ostavili e-mail adresu nakon završetka narudžbe na ekranu će se pojaviti predračun/ponuda sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Zbog lakše kontrole predračun je napravljen tako da ga možete ispisati na vlastitom pisaču. Uplatu nakon toga možete izvršiti korištenjem vašeg internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, u Fini i sl. Nakon zaprimanja vaše uplate šaljemo naručene artikle na vašu adresu.