Plamen

Uvjeti kupovine

Privatnost podataka

Podaci koje ostavljate na ovim Internet stranicama nužni su za ispravno funkcioniranje online narudžbe. Svi ti podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Plamen d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Vaši osobni podaci neće biti dijeljeni, prodani ili odavani trećim osobama u bilo kojem obliku, za bilo koju svrhu, bilo kada. Također nećemo objavljivati vašu povijest kupnje trećim osobama za bilo koju svrhu, bilo kada. Podaci o artiklima koje ste naručili neće biti dijeljeni s ostalim poslovnim subjektima ili klijentima, online ili offline.

Reklamacije i povrati

Reklamacije na naručene artikle priznajemo samo ako je artikl neispravan ili oštećen. Reklamacije priznajemo ako su upućene u roku 48 sati od primitka paketa, slanjem pismene reklamacije na e-mail webshop@plamen.hr. Utvrdimo li da je artikl oštećen, neispravan ili je dostavljen pogrešan artikl kupcu nudimo zamjenu ili povrat novca.

Nakon zaprimanja e-maila djelatnik zadužen za reklamacije, kontaktirati će kupca u svrhu rješavanja reklamacije ili povrata pogrešno isporučenog proizvoda. Ukoliko se proizvod vraća zbog reklamacije ili pogrešne isporuke, kupac ne snosi trošak povrata i zamjene artikla.

Uvjeti korištenja

Ovaj sporazum o uvjetima i pravilima korištenja ove online trgovine određuje međusobne odnose između vas kao kupca i tvrtke Plamen d.o.o. kao prodavatelja. Kupci mogu biti fizičke osobe s područja Republike Hrvatske. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na zaštitu privatnosti podataka kupaca te očuvanja tajnosti njihova identiteta. Tvrtka Plamen d.o.o. obvezuje se na isporuku sukladno traženjima kupaca prema ovom shop sistemu i podacima koje kupac navodi u elektronskom obrascu. U slučaju nemogućnosti isporuke traženih artikala tvrtka Plamen d.o.o. obvezna je vratiti sva uplaćena sredstva uplatitelju (kupcu) koja je isti položio na račun tvrtke u svrhu kupnje spornih artikala. ZABRANJUJEMO bilo kakav pokušaj ilegalnog djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka, te napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.

Uvjeti poslovanja

Izjava o kupcu

Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u našoj online trgovini.

Izjava o prodavatelju

Prodavatelj je Plamen d.o.o. društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge - Požega

Tvrtka Plamen d.o.o.
Sjedište Njemačka ulica 36
34000 Požega
upisana u Trgovačkom sudu u Slavonskom Brodu
MBS 050000177
OIB 02367452074
Temeljni kapital 85.250.000,00 kn
uplaćen u cijelosti
Predsjednik uprave
Članovi uprave
Milan Matijević
Vinko Matijević
Filip Matijević
IBAN
Addiko Bank d.d., Zagreb
HR2625000091102134447
Erste & Steiermärkische Bank d.d., Rijeka
HR2524020061100074541
Hrvatska poštanska banka d.d., Zagreb
HR2123900011100312591
Privredna banka d.d., Zagreb
HR1123400091110196362
Sberbank d.d., Zagreb
HR9225030071100045387
Podravska banka d.d., Koprivnica
HR6423860021120010976

Procedura kupovine

Po primitku Vaše narudžbe e-mailom ili telefonski Vas obavještavamo o njezinom zaprimanju. Nakon što dobijemo potvrdu o uplati sredstava, robu predajemo dostavnoj službi koja istu isporučuje na adresu koju ste naveli u narudžbi. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju robe ne pošaljete pismenu primjedbu na isporučenu robu, smatra se da je roba propisno isporučena.

Plamen d.o.o. obvezuje se u cijelosti poštovati Zakon o zaštiti potrošača, a za ovu trgovinu vrijede odredbe članka 3. glave 1. i posebno glave 7. vezano za Ugovor na daljinu.

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda ili isporuke zamjenskih proizvoda kupcu će se ponuditi proizvod jednakih/sličnih karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Plamen d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku 3 (tri) dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.

Jamstvena izjava

PLAMEN d.o.o. jamči da će u roku od 24 mjeseca od dana prodaje krajnjem kupcu:

  • Proizvod ispravno funkcionirati, ako se primjenjuju dane tehničke upute
  • Besplatno otkloniti nedostatke, koji nastanu normalnom upotrebom njenih proizvoda, kao i sve eventualne tvorničke greške

JAMSTVO VAŽI:

  • Ako su jamstveni list i kuponi ispravno ispunjeni i potvrđeni od strane prodavatelja pečatom.
  • Ako kupac ima orignalni račun prodavatelja.
  • Ako tvornički broj proizvoda odgovara broju na jamstvenom listu.
  • Ako je potrošač rukovao proizvodom po uputstvima za rukovanje, a na proizvodu nije popravak vršila neovlaštena osoba.
  • Ako je naš servis obaviješten o kvaru na proizvodu ili je to obavještenja preporučeno predano na poštu unutar garantnog roka.

JAMSTVO NE VAŽI:

  • Ako kupac nema ovjeren jamstveni list i račun prodavaoca.
  • Ako je jamstveni rok prošao.
  • Ako je proizvod oštečen namjerno, nepridržavanjem upute o rukovanju, ili ja proizvod oštečen višom silom (elementarne nepogode i sl.).
  • Ako gorivo ne odgovara gorivu navedenom u uputi o rukovanju.
  • Ako je uzrok neispravan dimnjak ili priključak na električnu mrežu neodgovarajućeg i nestalnog napona ili priključak na vodovodnu mrežu neodgovarajućeg pritiska.
  • Za vatrostalno staklo ako je oštečeno zbog nepravilne manipulacije
  • Za brtvene pletenice jer su izložene prirodnom trošenju prilikom eksploatacije
  • Za rukohvate zbog oštećenja uslijed nepravilnog rukovanja.

VAŽNE NAPOMENE:

  1. Ukoliko servisni popravak traje dulje od 10 dana, produžujemo jamstveni rok za vrijeme trajanja popravka. Ukoliko servisni popravak traje duže od 45 dana zamijeniti ćemo proizvod novim.
  2. Tvornica se obavezuje izvršiti i one popravke koji nisu obuhvaćeni jamstvom ali uz naplatu.

Prilikom kupovine naših proizvoda:

  1. Obavezno sačuvajte račun prodavatelja i ovjerite jamstveni list i kupone!
  2. Provjerite ispravnost proizvoda, jer fizičko oštećenje proizvoda ne ulazi u okvir garancije!

Uvjeti dostave i isporuke

Dostava

Plamen d.o.o. internet prodavaonica, usluge dostave obavlja na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke.

Cijena dostave biti će istaknuta na ponudi uz cijenu proizvoda.

Dostava naručene robe odnosno paketa vrši se do ulaza u stambeni objekat željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta odnosno dostave. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju robe, odnosno izvršenoj dostavi.

Prilikom preuzimanja Kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju vidljivih oštećenja ambalaže, odnosno proizvoda, odmah pisanim putem predati dostavljaču reklamaciju.

Dostava se vrši "od vrata do ulaza u zgradu" za fizičke osobe tj. do mjesta do kojeg se može krajnje pristupiti prijevoznim manipulativnim sredstvom.

Rok dostave

Dostava naručenih proizvoda obavlja se u roku od 48-72h od trenutka primitka uplate na žiro-račun prodavatelja. Vikendi, blagdani i ne radni dani ne uračunavaju se u rok isporuke. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod na adresu kupca u utvrđenom roku (zbog nedostatka robe na stanju i sl.) o tome obavještava kupca u najkraćem mogućem roku i dogovara s kupcem termin isporuke.

Dostavna služba izvršit će dostavu u roku od 48 sati od preuzimanja robe u skladištu, osim u slučaju vikenda ili praznika, kada se dostava pomiče na sljedeći radni dan. Duže vrijeme dostave vrijedi za otoke gdje se dostava vrši prema rasporedu dostavne službe. Detalje za vrijeme dostave na otoke možete vidjeti na službenim stranicama dostavljača: www.overseas.hr

Cijena dostave

Od 23.09.2014. dostava se vrši o trošku pošiljatelja te je za kupca potpuno besplatna.

Pakiranje

Plamen d.o.o. obavezuje se slati nove, neoštećene i tvornički upakirane proizvode. Svi proizvodi biti će upakirani u dodatnu transportnu kutiju kako se prilikom transporta i manipulacije ne bi mogli oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili ako je kutija otvorena i nije zatvorena s originalnom trakom.  

Načini plaćanja

Virman / opća uplatnica / Internet bankarstvo

Ukoliko ste u obrascu narudžbe ostavili svoju e-mail adresu na nju se prilikom završavanja narudžbe šalje predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Ukoliko niste ostavili e-mail adresu nakon završetka narudžbe na ekranu će se pojaviti predračun/ponuda sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti iznos narudžbe. Zbog lakše kontrole predračun je napravljen tako da ga možete ispisati na vlastitom pisaču. Uplatu nakon toga možete izvršiti korištenjem vašeg internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, u Fini i sl. Nakon zaprimanja vaše uplate šaljemo naručene artikle na vašu adresu.